Preskoči na glavno vsebino

Vsaka sprememba je za nekaj dobra...

 

Prevzemajo me mešani občutki. Ne vem, ali sem sprejela pravilno odločitev. Eno leto nazaj sem se odločila preizkusiti DIY zaprto zanko. Uporabljam namreč Accu-Chek Spirit Combo črpalko in Dexom G6 senzorje. Sprva sem imela velika nihanja sladkorja, zato sem se odločila, da preidem iz Fiasp inzulina nazaj na Novorapid. Stanje se je takoj izboljšalo. Moji sladkorji seveda še vedno niso bili ravna črta. Kljub vsemu pa mi je zaprta zanka olajšala življenje. Sladkorji so bili bistveno lepši, manjša nihanja in konec težav s sladkorji ponoči. Prednosti DIY zanke so res ogromne. Bistveno lažje je biti športno aktiven, saj algoritem zazna in prilagaja bazale tvojim potrebam. Tudi bistveno se je znižala poraba inzulina, saj manjše obroke pokrije algoritem sam z dodajanjem korekcije ali dvigom bazalov. Opazno manjša so bila nihanja sladkorja.

Zadnje mesece pa so me doletele zdravstvene težave. Bolečine v želodcu, ki so postajale nevzdržno hude. Bruhanje. Driska. Slabost. Izguba energije. V  mesecu oktobru sem 3x obiskala urgenco, kjer so mi nudili prvo pomoč in postavili diagnozo GATRITIS. Z gastritisom sem se srečala že v svojih najstniških letih, vendar ne v tako hudi obliki. Dobila sem zdravila in strogo dieto. Shujšala sem 8 kilogramov. S težavo se vsedem za mizo in jem, saj mi je že vsa hrana kuhana na vodi in brez začimb, ogabna. Testirali so me tudi za celiakijo, saj je le ta zelo pogosta pri diabetikih tipa 1. Na srečo se je izkazalo, da celiakije nimam. Čakajo me še nekatere druge preiskave.

V tem kaosu bruhanja in slabega počutja ter še slabšega prehranjevanja, so seveda ponoreli tudi sladkorji. Nikakor nisem več bila zmožna umiriti sladkorja. Neprestano imam hipoglikemije. Posledica tega je seveda obdobja visokih sladkorjev. Znižala sem bazale, povečala OH faktor, povečala korekcijski faktor... Kljub vsemu sladkorjev nisem umirila. Res je nadležno vsak dan imeti hipoglikemijo (večkrat v dnevu) in 2 letnika, ki nikoli ne miruje. Priznam, da sem zadnje 3 tedne že čisto obupana, saj sploh ne najdem rešitve. Problem je moj jedilnik, saj je res skromen in enoličen. Manj gibanja zaradi slabosti. Posledično sploh ne znam umiriti sladkorjev.  

Diabetologinja mi je predlagala, da preizkusim Medtronicovo črpalko in senzorje ter njihovo zaprto zanko. Sprva sem bila odločno proti, saj sem z Dexcomovimi senzorji noro zadovoljna. Kasneje pa sem dobila pomisleke. Zdravje mi trenutno res ni naklonjeno. Hkrati pa si v prihodnjosti želim še ene nosečnosti. Tako sem na list napisala pluse in minuse. Odločila sem se, da vseeno preizkusimo Medtronic. V torek imam na Zalokerju priključitev. Res me zelo skrbi in res me je strah, da sem sprejela napačno odločitev. Kljub vsemu je to odločitev za 4 leta. Dolga doba. Srčno upam, da mi bodo senzorji služili in, da mi bo z zaprto zanko lažje. Predvsem pa, da se moj trebuh končno umiri. Res že pogrešam kavo in čokolado.

Kakšne pa so vaše izkušnje z Medtronic 780g in Guardian 4 senzorji?

 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Zobki in sladkorna bolezen

Že kar nekaj časa nisem objavila nobenega bloga. Razlog za to je predvsem v pomanjkanju časa. Začela se je šola, nov razred in posledično več dela. Ampak vse to ni edin razlog. Razlog je bil predvsem  v tem, da sem šla skozi zelo težko preizkušnjo o kateri enostavno nisem mogla govoriti. Ja, sladkorna prinese takšne ali drugačne tegobe in včasih je tudi meni težko spregovoriti o njih.  Sedaj sem sprejela situacijo in nadaljujem s svojim življenjem in tako  sem se odločila, da vseeno nekaj o tem zapišem. Naj dvigne roko tisti, ki ob omembi zobozdravnika, začuti slabost in stiskanje v trebuhu… Med njih spadam tudi sama. To je eden izmed razlogov, da sem se jim izogibala, kolikor se je le dalo. Če bi lahko zavrtela čas nazaj, bi redno hodila na preglede in se jim ne bi izogibala kot  ''hudič križa''.  Ampak žal tega ne morem storiti, lahko samo živim s posledicami svojih odločitev. Moja nočna mora se je začela pred natanko enim letom, meseca septembra. Nenado