Preskoči na glavno vsebino

Jo skrivaš ali nosiš ponosno?



Pred 15 leti sem dočakala insulinsko črpalko. Moji starši so bili vznemirjeni. Sama pa sem v tistih trenutkih doživljala stisko. Stara sem bila 12 let in priznam, svoje bolezni sem se sramovala. Pogosto sem jo v družbi tudi zamolčala (nespametno, vem). Ko sem izvedela, da gremo čez en teden na edukacijo za življenje z insulinsko črpalko, se mi je podrlo pol sveta. Moja prva misel je bila u sranje sedaj bodo vsi videli, da sem drugačna. Tega aparata enostavno ne bom mogla dovolj skriti. Poleti sem v kopalkah skušala čim bolj skriti sete. Set na trebuhu? Ni šanse!

15 let kasneje jo nosim ponosno, tako črpalko kot tudi senzor. V teh letih je ta pumpica postala moja najboljša prijateljica. Priznam, še vedno jo raje skrijem, kadar se oblečem elegantno. Prav tako jo iz varnostnih razlogov skrivam v službi (delo z mlajšimi otroci). Skrijem jo prav tako tudi na koncertih ali kakšnih večjih prireditvah, ker me je strah, da bi kdo to zamenjal za telefon in jo skušal ukrasti. Vendar se je ne sramujem.

Največkrat jo nosim za pasom (plastični ovitek s sponko). Občasno jo zataknem za nedrček. Ponoči uporabljam mehek pas okrog trebuha, ki sem ga kupila v Zaloker&Zaloker.  Na spletu sem našla tudi različne možnosti za nošenje okrog noge, vendar priznam, da še tega nisem nikoli preizkusila. Zaloker&Zaloker pa prodaja tudi športni pas za črpalko. Enkrat v prihodnosti ga enostavno morem preizkusiti. Neverjetno dobra ideja pa se mi zdi ''podvezica'' s predalčkom za insulinsko črpalko. Našla sem jo na tuji spletni strani Etsy. Če jo katera ima, bom vesela mnenja.

Včasih še vedno občutim tihe poglede na svoji napravi, ljudem je pogosto neprijetno in ne upajo vprašati. Leta in izkušnje so me naučile, da se lepo nasmehnem in odgovorim na ne zastavljeno vprašanje: ''To je insulinska črpalka, imam sladkorno bolezen tipa 1.''

Kje nosite vi insulinske črpalke? Če imate kakšen dober pas ali torbico za insulinsko črpalko, bom vesela nasveta in izkušnje.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Zobki in sladkorna bolezen

Že kar nekaj časa nisem objavila nobenega bloga. Razlog za to je predvsem v pomanjkanju časa. Začela se je šola, nov razred in posledično več dela. Ampak vse to ni edin razlog. Razlog je bil predvsem  v tem, da sem šla skozi zelo težko preizkušnjo o kateri enostavno nisem mogla govoriti. Ja, sladkorna prinese takšne ali drugačne tegobe in včasih je tudi meni težko spregovoriti o njih.  Sedaj sem sprejela situacijo in nadaljujem s svojim življenjem in tako  sem se odločila, da vseeno nekaj o tem zapišem. Naj dvigne roko tisti, ki ob omembi zobozdravnika, začuti slabost in stiskanje v trebuhu… Med njih spadam tudi sama. To je eden izmed razlogov, da sem se jim izogibala, kolikor se je le dalo. Če bi lahko zavrtela čas nazaj, bi redno hodila na preglede in se jim ne bi izogibala kot  ''hudič križa''.  Ampak žal tega ne morem storiti, lahko samo živim s posledicami svojih odločitev. Moja nočna mora se je začela pred natanko enim letom, meseca septembra. Nenado